Wednesday, June 24, 2009

这几天的我..

starwalk之后.. 我发觉我的体力还不错嘞.. lol~

ha.. he comfirm my frenz request le... haha... bt still no勇气 2 chat with him la... although we r de same team at de gathering of sam tet... T.T

k.c.kai... today is ur birthday.. so, happy birthday... although dunno u rmb me o nt... wish u happy all de time..^^ hei~ same with my sis lei!!

omg... tiger a tiger.. can u tell me how do u play comp de... so fast reach de same level with me.. i'm earlier than u 2 play tat game lei... y u can play so fast like tiz..???? haiz~

真希望快点下定论.. 不要再拖拖拉拉了.. 很不干脆... 很讨厌这样的自己.. wat can i do 2改变myselfff..??? 要退不退的.. pmr is around de corner le.... 烦烦烦!!! 读书读书读书!!!!! crazy lo!!!!!!!

孤单... 真叫人难受.. 你们.. 可不可以看看我.. 我不想被冷落... 这让我觉得我和你们的距离越来越远了.. 真的越来越远了...

那时的我.. 被冷落的我.. 真想就这样走掉.. 忘记这里的每一样事物.. 重新开始..

但是, 这里, 很多美好的回忆.. 不管在崇德.. 还是培南.. 都拥有许多让我无法忘怀的回忆.. 与朋友们渡过的时光.. 或许你们都忘了.. 但是, 我忘不了.. 很开心.. 因为有你们的陪伴.. 谢谢.. 真希望我们能再见面...

而在童军.. 也有着不少的回忆.. 甚至是一些无法忘记, 刻苦铭心的回忆.. 一起被罚, 一起被骂.. 一起被赞.. 一起duty, 一起去gathering, 一起去做某些事.. 还有... 一起去玩..

真希望时间能停止在那一秒.. bcauz... these memories nt enough 4 me... 我希望能拥有更多.. 美好的回忆..

No comments:

Post a Comment