Tuesday, February 2, 2010

angry & suju

今天开周会,差点迟到啊!!!
之后在周会中,矮婆chuan竟然说要收回各bilik的钥匙!
有没有脑哦!这样我们很不方便耶!!会不会像哦!
竟然没脑,真可悲啊!还做副校长喔!

上华语时,因为太热,导致我打瞌睡了。。
睡下醒下,我的座位还那么前,
老师讲得津津有味,我在打瞌睡
真不好意思嘞~
睡着睡着。。。老师讲到
"STADIUM BUKIT JALIL"
在梦中玩耍的我立刻跑回现实世界中,
my 好友,蕾丝边,也同时望过来,
看来,他跟我想的东西是一样的~yea~ giv me 5~

大家知道为什么吗?了解我的人,立刻就知道,
肯定跟我偶像有关..
没错!那就是
——SUPER JUNIOR!
那是他们即将来马开的第一场演唱会,
SUPER JUNIOR SUPER SHOW II
的地点!
唉~这次没得去,
不懂到320那一天,我是怎样度过的。。。

这篇文章,我觉得还蛮~好笑的。。所以post上来咯~

a rich man wanted his daughter 2 marry a brave man. He filled his swimming pool with poisonous snakes. He told his guests, "To any man brave enough to go across the pool I'll giv 15,000 head of cattle or my daughter's hand in marriage.
No sooner had he finished, when a young jumped in and swam 2 other side. He was breathless bt unharmed.

“What di u want?" the rich man asked. "my cattle?"

"No!"the young man replied .
"My daughter?"
"No!"
"then wat do u want?"
"i juz want 2 noe the name of then man who pushed me in!"

No comments:

Post a Comment